Η εκπαιδευτική διαδικασία, πόσο μάλλον η «ανακάλυψη» και η αναγνώριση πτυχών του κάθε ανθρώπου, είναι μια προσπάθεια που απαιτεί συνεχώς συγκέντρωση όχι μόνο από τον εκπαιδευτή αλλά και από τον συμμετέχοντα.
Η ύπαρξη ενός «τετράγωνου» χώρου, μίας τετράγωνης κάτοψης, με φυσικό φωτισμό μόνο από τις δύο πλευρές, ήταν τα στοιχεία που καθόρισαν τον σχεδιασμό από το γραφείο PLAN AHEAD architects.
Η «απόκρυψη» δομικών στοιχείων, είτε με την ενσωμάτωση τους στη νέα κατασκευή, είτε ακόμα και με την χωρική τους εκμετάλλευση, ήταν αναγκαία για την εύρεση βέλτιστης λύσης.
Διάφανα διαχωριστικά από μέταλλο, γυαλί και ύφασμα, γήινοι χρωματισμοί στους τοίχους και η απολύτως αναγκαία επίπλωση, στοιχειοθετούν μια εργονομική κάτοψη.
Στην είσοδο του καταστήματος και σε συνδυασμό με τον χώρο αναμονής, άμεσα διακρίνει κάποιος τις υπόλοιπες τρείς αίθουσες μαθημάτων, χωρίς περιττούς διαδρόμους και ανοίγματα.
Ο υπόγειος χώρος, σε αντίθεση με τη σύνηθες εικόνα του σκοτεινού, βοηθητικού χώρου είναι προσβάσιμος με τρόπο σχεδόν “incognito” από μία θύρα στην συνέχεια της τοιχοποιίας. Ο τελευταίος αποτελεί έναν χώρο αυτοσυγκέντρωσης, ηρεμίας και αλλαγής απόψεων.