Το redtrack είναι ένας χώρος γραφείων, που σχεδιάστηκε από το γραφείο dire architects, για έναν νέο οδηγό αγώνων EuroNascar | Nascar στην Νέα Ιωνία. Η υπέρ-συμπαγής διάταξη περιλαμβάνει χώρο εργασίας, χώρο συσκέψεων, μικρή κουζίνα και αποθηκευτικό χώρο καθώς και εξατομικευμένες προθήκες που περιλαμβάνουν κύπελα και άλλα αντικείμενα από την εξέλιξη της καριέρας του ιδιοκτήτη.
Η κύρια επιρροή ήταν η streamline αισθητική του Kubrick στο 2001: ASpaceOdyssey που βοήθησε το έργο να εξελιχθεί σε διαφορετική κατεύθυνση από αυτή συνηθισμένων κυριολεκτικών αναπαραστάσεων σχετικών με την αυτοκίνηση.
Στοιχεία που απαντώνται στα σκηνικά της ταινίας με ιδιαίτερη χωρική αξία, όπως η επανάληψη των φωτιστικών πηγών, τα προκατασκευασμένα πανέλα και οι συνδέσεις τους, καθώς και οι μινιμαλιστικές λεπτομέρειες, έχουν μεταφραστεί στο σχεδιασμό του χώρου. Αυτό εκδηλώνεται στην συμμετρία, τις ανακλαστικές επιφάνειες, τον υπαινικτικό φωτισμό και τα γυαλιστερά φινιρίσματα των υλικών.
Ο λευκός κυρτός τοίχος υποδηλώνει πρακτικές προκατασκευασμένων στοιχείων όπως συναρμολόγηση και τυποποίηση τμημάτων. Συνεπής στις αεροδυναμικές τεχνικές, η καμπύλη σβήνει στην ντεπλουαγιέ οροφή, η οποία με την σειρά της αναφέρεται σε πλέγματα αεραγωγών και διατάξεις εξατμίσεων. Ο διαμήκης άξονας του χώρου αγκυρώνεται στον μαύρο τοίχο στον οποίο εγκαθίστανται κόκκινες φωτιζόμενες τροπαιοθήκες, σε μια λογική αναπτυσσόμενου βάθους.
Στην απέναντι πλευρά, αυτή της εισόδου, τοποθετούνται δύο προθήκες με στολές, φωτισμένες με στεφάνια νέον. Το περίβλημα ολοκληρώνεται με την χρήση καθρεφτών που εισάγουν το στοιχείο της συμμετρίας και ταυτόχρονα διευρύνουν σημαντικά τα αντιληπτικά όρια του χώρου.Τέλος, όλα τα παραπάνω στοιχεία βρίσκονται κάτω από το κύριο φωτιστικό, μια φωτεινή λούπα ιδιοκατασκευής, που παρέχει ψυχρό λευκό ή διάπυρο κόκκινο φως, το ομώνυμο red track.
English description: Located in the Northern sector of Attica, Greece, Red track is an office space, designed by dire architects, for a young Euro Nascar/Nascar driver. The hyper compact layout includes a work station, a conference area, a kitchenette and storage, as well as custom displays containing trophies, awards and memorabilia following the owner’s performance output.
The main design influence was the streamline aesthetics of Kubrick’s 2001: A Space Odyssey which helped the project, evolve in a nuanced direction as opposed to the literal representation of automotive clichés. Spatial elements showcased throughout the sets of the film, such as lighting repetition, prefabricated panel structures and their joinery, as well as minimalist details have been translated to the design process. Hence the application of symmetry, reflecting surfaces, evocative lighting design and the overall sleek glossy finishes of materials.
The white curved wall suggests practices of prefabrication such as assemblage and paneling. Consistent with streamline techniques the curve transitions into the wire mesh suspended ceiling that is reminiscent of air ducts and exhaustion formations.
The longitudinal axis of the project is anchored by a charcoal black wall with red lit trophy cases similar to distancing tail lights. The opposite end of the axis, next to the entrance, features two custom madecases framing driver suites accentuated by white neon halos.
The overall envelope is completed by the use of the mirror wall which creates symmetry and extends the perceptible boundaries of the space. Finally, every aspect of the project is assembled under a custom main light in the form of a track loop providing both cool white and fiery red light; the homonymous red track.