Η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο με χαρτοφυλάκιο περίπου 9.000 ξενοδοχείων σε περισσότερες από 95 χώρες, ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες την απόκτηση του brandViennaHouse έναντι 44 εκατ. ευρώ, προσθέτοντας στο ενεργητικό της, ένα νέο χαρτοφυλάκιο πολυτελείας και μεσαίας κλίμακας ξενοδοχείων (40 στον αριθμό) και περισσότερα από 6.000 δωμάτια.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Wyndham εξαγόρασε το εμπορικό σήμα Vienna House από το HR Group με έδρα το Βερολίνο, το οποίο θα συνεχίσει να κατέχει ή να εκμισθώνει και να λειτουργεί υπάρχοντα ξενοδοχεία Vienna House στο πλαίσιο μακροπρόθεσμων συμφωνιών franchise με τη Wyndham.
Η επενδυτική κίνηση επιτρέπει στη Wyndham να αναπτύξει το brand Vienna House αξιοποιώντας την ευρεία τεχνογνωσία της Wyndham στο franchise, επιτρέποντας παράλληλα στην HR Group να επικεντρωθεί στις ικανότητές της ως κορυφαίος ιδιοκτήτης και διαχειριστής στρατηγικών ακινήτων σε όλη την Ευρώπη. Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, το Vienna House θα γίνει μέρος του χαρτοφυλακίου εμβληματικών brands της Wyndhamκαι θα φέρει την επωνυμία Vienna House by Wyndham.
Η εξαγορά του brand προσθέτει 28 ξενοδοχεία, μόνο στη Γερμανία, εδραιώνοντας περαιτέρω τη θέση της Wyndham σε μια από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές της, με 120 franchised ξενοδοχεία και περισσότερα από 19.000 δωμάτια, ενώ επεκτείνεται και στις γύρω χώρες. Μαζί με την τρέχουσα παρουσία της Wyndham στην Ευρώπη, το συνδυασμένο χαρτοφυλάκιο περισσότερων από 400 ξενοδοχείων σε πάνω από 30 χώρες, έχει ως στόχο να προσφέρει στους επαγγελματίες και ταξιδιώτες αναψυχής μια μεγάλη γκάμα επώνυμων επιλογών ξενοδοχείων σε όλη την περιοχή.
Vienna House Diplomat | Prague | Superior Room, Πηγή φωτογραφίας: ΕΜΕΑ Communications
«Η Ευρώπη συνεχίζει να παρουσιάζει διαρκή ανάπτυξη στον ταξιδιωτικό τομέα, με την ισχυρή ζήτηση να ανακάμπτει σταθερά», δήλωσε ο Geoff Ballotti, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Wyndham Hotels & Resorts. «Η κουλτούρα του Vienna House που θέτει στο επίκεντρό της τους επισκέπτες, η ισχυρή αναγνώριση του brand και τα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης, ευθυγραμμίζονται πλήρως με τους στόχους μας, καθιστώντας το ως τον τέλειο συνεργάτη στην επίτευξη των στρατηγικού μας στόχου για παγκόσμια ανάπτυξη και ενισχύει τη θέση μας στην ευρύτερη περιοχή».
Vienna House Easy Berlin | Lounge, Πηγή φωτογραφίας: ΕΜΕΑ Communications
«Τα τελευταία 30 χρόνια, η επωνυμία Vienna House έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα αναγνωρισμένο όνομα για ταξιδιώτες σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες», δήλωσε ο κ. Δημήτρης Μανίκης, Πρόεδρος της Wyndham Hotels & Resorts για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική (EMEA). «Η εξαγορά του brand Vienna House και η διευρυμένη συνεργασία μας με τον έμπιστο συνεργάτη μας, το HR Group, σηματοδοτούν ένα βασικό βήμα για την περαιτέρω επέκταση της παρουσίας μας στην αγορά, προσθέτοντας νέες δυνατότητες και υποστηρίζοντας τις φιλοδοξίες μας για ανάπτυξη σε σημαντικούς προορισμούς σε όλη την περιοχή EMEA», πρόσθεσε.
Vienna House Easy | Room Concept, Πηγή φωτογραφίας: ΕΜΕΑ Communications
Το Vienna House είναι ένα διάσημο brand φιλοξενίας σε όλη την Ευρώπη, που απευθύνεται σε ένα ευρύ δημογραφικό σύνολο επιχειρηματικών ταξιδιωτών και ταξιδιωτών αναψυχής, συμπεριλαμβάνοντας ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο από ξενοδοχεία υψηλής ποιότητας, όπως τα ξενοδοχεία Vienna House και Vienna House Easy, που βρίσκονται σε περιζήτητους προορισμούς σε όλη την Ευρώπη, όπως Βερολίνο, Μόναχο, Πράγα, Κρακοβία, Βουκουρέστι και άλλα.
Vienna House Zur Bleiche Schaffhausen | Bar, Πηγή φωτογραφίας: ΕΜΕΑ Communications
«Βρήκαμε έναν εξαιρετικό ομοϊδεάτη συνεργάτη στη Wyndham Hotels & Resorts, που μοιράζεται το ίδιο πάθος στο να παρέχει καταλύματα υψηλής ποιότητας όπου θέλουν να βρίσκονται οι ταξιδιώτες», σχολίασε ο Ruslan Husry, μοναδικός μέτοχος και Διευθύνων Σύμβουλος του HR Group. «Η επωνυμία Vienna House έχει δημιουργήσει μια φανταστική φήμη σε πολλούς ευρωπαϊκούς προορισμούς και η διευρυμένη και στενή συνεργασία μας με τη Wyndham θα παράσχει τη δύναμη, την κλίμακα και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για την ταχύτερη ανάπτυξη της μάρκας, θα εξασφαλίσει ότι όλο και περισσότεροι επισκέπτες θα βιώσουν αυτό που έχει να προσφέρει το Vienna House, ενώ παράλληλα θα αξιοποιεί τα διάσημα οφέλη του Wyndham Rewards».
Τέλος, μόλις ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση, όλα τα ξενοδοχεία Vienna House by Wyndham θα αποτελούν μέρος του βραβευμένου προγράμματος πιστότητας Wyndham Rewards, το οποίο προσμετρά πάνω από 95 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη σε όλο τον κόσμο.
Κεντρική φωτογραφία: ΤοSkykitchen Bar στοξενοδοχείοVienna House Berlin, Πηγή :ΕΜΕΑCommunications