Η μελέτη αφορά τον επανασχεδιασμό ενός κέντρου ξένων γλωσσών στο κέντρο της πόλης του Βόλου με σκοπό τη μετατροπή του σε ένα λειτουργικό και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με ισχυρά οπτικά στοιχεία τα οποία αντιπροσωπεύουν την πρωτοποριακή φιλοσοφία της ίδιας της εταιρείας.
Ποικίλες κατασκευές και έντονα χρώματα χρησιμοποιήθηκαν για να διεγείρουν την φαντασία και τη διάθεση των μαθητών. Οιειδικά σχεδιασμένες επιφάνειες εργασίας από κόντρα πλακέ θαλάσσης με ξεχωριστή γεωμετρία τόσο για τις αίθουσες των παιδιών όσο και των ενηλίκων, επιτρέπουν ελεύθερες χωρικές διατάξεις δημιουργώντας ένα ευχάριστο και ευέλικτο περιβάλλον μάθησης.
Η χρήση έμμεσου και άμεσου φωτισμού στις αίθουσες διδασκαλίας επιτυγχάνεται με γραμμικές φωτιστικές πηγές εξασφαλίζοντας τα απαιτούμενα επίπεδα φωτισμού στο χώρο.
Στην οροφή αναρτώνται κυκλικά ηχοαπορροφητικά πάνελ προκειμένου να βελτιωθεί η ακουστική του χώρου, μειώνοντας τις ανεπιθύμητες αντανακλάσεις. Αποθηκευτικοί χώροι σχεδιάζονται σε κάθε αίθουσα εξυπηρετώντας τις ανάγκες των καθηγητών και των μαθητών.
English Description – Renovation of a foreign language centre in Volos, Greece designed by gnk architects
The project is about the renovation of a centrally located foreign language centre in order to be transformed into a dynamic working environment. The architects put forward an innovative aesthetic alternative using optical elements in an attempt to represent the pioneering and basic concept itself. Several constructions and vivid colors have been used to motivate the students’ imagination and mood.
The specially designed working surfaces by plywood, with exceptional geometry for both children’s classrooms and adult’s ones as well, allow for free spatial movement creating a pleasant and flexible learning environment.
Linear lights, which are used for direct and indirect illumination, ensure the best lighting distribution in space. On the ceiling circular sound absorbing panels are suspended aiming at the improvement of the chambers acoustics reducing the undesirable echoes. Storing places are designed in classroom covering the students and teacher’s needs.