Οι βασικές λειτουργίες πωλήσεων και εξυπηρέτησης κοινού χωροθετούνται σε άμεση επαφή με την είσοδο και την ανοιγόμενη τζαμαρία, καθώς τους θερινούς μήνες στόχος είναι η ενοποίηση του μέσα με το έξω.
“Οι χώροι της κουζίνας και του ψητοπωλείου τοποθετούνται στο πίσω μέρος του καταστήματος, όντας όμως ορατοί από το χώρο πώλησης μέσω ενός μη ανοιγμένου γυάλινου διαχωριστικού”.
Ήπιοι χρωματικοί τόνοι επιλέχθηκαν σε οροφές, τοίχους και δάπεδα, με υπόλευκες, γαλαζοπράσινες και γκρι αποχρώσεις, που δημιουργούν το οπτικό υπόβαθρο για να αναδειχθούν, μέσω της έντονης χρωματικής αντίθεσης, τα μαύρα μεταλλικά στοιχεία και η σκούρα επίπλωση, που προσδίδουν τόνους εκσυγχρονισμού στο κατάστημα, και προβάλλουν τη σημασία της παραγωγικής διεργασίας.
Τα ιδιαίτερα custom–made φωτιστικάαπό δίχτυα ψαριών και τα διακοσμητικά κάδρα με ναυτικές παραστάσεις στο μπροστινό τμήμα του καταστήματος, έρχονται σε αντιδιαστολή με την αυστηρή διάταξη στα στοιχεία επίπλωσης και στις φωτιστικές επιφάνειες στην οροφή, με στόχο τη σύνθεση ενός δυναμικού περιβάλλοντος που όμως έχει βαθιές αναφορές στη θάλασσα και την αλιεία.