Η Accor, ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας, ανακοίνωσε σήμερα μια νέα προσθήκη στο δίκτυο brands του Ομίλου: τη HandwrittenCollection, ένα διεθνές portfoliobespoke ξενοδοχείων που προσφέρουν μια οικεία και κομψή εμπειρία φιλοξενίας. Η Accor έχει ήδη εκδηλωμένο ενδιαφέρον για πάνω από 110 Handwritten ξενοδοχεία παγκοσμίως που αντιστοιχούν συνολικά σε περισσότερα από 11.500 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων και 12 υπογεγραμμένων συνεργασιών με τις 5 πρώτες μονάδες να αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023.
Τα ξενοδοχεία της Handwritten Collection που θα ανοίξουν μέσα στους επόμενους μήνες περιλαμβάνουν τα: HotelShanghaiSheshanOriental, HandwrittenCollection στη Σαγκάη της Κίνας, LeSaintGervaisHotel & Spa, HandwrittenCollection στο Σεν Ζερβέ στη Γαλλία, WonilHotelPerth, HandwrittenCollection στο Περθ της Αυστραλίας, HotelMorris, HandwrittenCollection στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας και LeSplendidHotelLacd‘Annecy, HandwrittenCollection στο Ανεσί στη Γαλλία.
Περισσότερα ξενοδοχεία θα ανοίξουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μέχρι το τέλος του 2023 και μέσα στα επόμενα χρόνια συμπεριλαμβανομένων των: HotelLesCapitoulsToulouseCentre στη Γαλλία, OruHubHotel, HandwrittenCollection στο Ταλίν της Εσθονίας, SquareLodgeHotelLaRochesurYon, ΗandwrittenCollection στην περιοχή La Roche-sur-Yon στη Γαλλία, SunrisePremiumResort, HandwrittenCollection στο Χόι Αν στο Βιετνάμ, ParisMontmartreSacré Coeur*, HandwrittenCollection στο Παρίσι της Γαλλίας και ξενοδοχεία στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας και στη Μαδρίτη της Ισπανίας. Το χαρτοφυλάκιο της Handwritten Collection αναμένεται να ξεπεράσει τα 250 ξενοδοχεία μέχρι το 2030.
«Η Handwritten Collection εμπλουτίζει το segment «collection brands” της Accor με μια φροντισμένη επιλογή ξενοδοχείων που παρουσιάζουν γοητευτικά και μοναδικά concepts. Στόχος μας, πέρα απότηνπαροχήμιαςπραγματικάαυθεντικήςεμπειρίαςφιλοξενίας, είναιναυποστηρίξουμετοναυξανόμενοαριθμόιδιοκτητών ανεξάρτητων και boutique ξενοδοχείων που θέλουν να ενισχύσουν το παγκόσμιο προφίλ τους, να συνδεθούν με περισσότερα κοινά και να αυξήσουν τα έσοδά τους διατηρώντας αναλλοίωτη την ταυτότητά τους», δήλωσε ο Alex Schellenberger, Chief Marketing Officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor. «Τα ξενοδοχεία που θα παρουσιάσουμε στην Handwritten Collection είναι εκείνα που αναζητούν οι ταξιδιώτες οι οποίοι εκτιμούν τις συγκινητικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και μια διαφορετική πινελιά στην παραδοσιακή φιλοξενία, καθώς και εκείνα που αναζητούν οι ξενοδόχοι που αγαπούν τη μοναδική προσωπικότητα των καταλυμάτων τους, επιθυμώντας ταυτόχρονα τα οφέλη που απορρέουν από έναν κορυφαίο διεθνή εταίρο».
Με τη δημιουργία της Handwritten Collection, η Accor διευρύνει το χαρτοφυλάκιο brands της και τα μεσαίας κλίμακας ξενοδοχεία και φιλοδοξεί να επαναλάβει την επιτυχία που έχει κατακτήσει με άλλα collection brands του Ομίλου σε όλα τα segments.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η MGallery Hotel Collection, ένα ιστορικό χαρτοφυλάκιο στο upper upscale brand segment που πλέον αριθμεί περισσότερα από 100 boutique ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο και η Emblems Collection, το πρώτο πολυτελές collection brand της Accor, μια ιδιαίτερα προσεγμένη επιλογή μοναδικών ξενοδοχείων τα οποία είναι εμβληματικά για τον προορισμό, τον σχεδιαστή ή τη θέση τους στην ιστορία. Ακολουθώντας ανάλογη bespoke προσέγγιση, η Handwritten Collection θα συγκεντρώσει ξενοδοχεία με μοναδική ταυτότητα, αντανακλώντας τον χαρακτήρα και τη ζεστασιά των ανθρώπων που τα αγαπούν και τα φροντίζουν.
Όπως ένα χειρόγραφο σημείωμα, οι προσωπικές πινελιές κάθε οικοδεσπότη θα ενσωματώνονται διακριτικά σε επιλεγμένες στιγμές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού κάθε φιλοξενούμενου. Από ένα θερμό καλωσόρισμα που εξελίσσεται σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις μέχρι φρεσκοψημένες λιχουδιές που κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί, κανένα ξενοδοχείο ή διαμονή δεν θα είναι ίδια μεταξύ τους.
Η Handwritten Collection προσφέρει μια ποικιλία από ξενοδοχεία που είναι τόσο ξεχωριστά, σαν κάθε ξενοδόχος να προσκαλούσε τους επισκέπτες στα γοητευτικά και κομψά σπίτια τους. Η εμπειρία του επισκέπτη στη Handwritten Collection ζωντανεύει το πνεύμα του οικοδεσπότη: τις προτιμήσεις, τα πάθη του και τις μικρές ιδιορρυθμίες της προσωπικότητάς του.
Κάθε ξενοδόχος είναι μια γοητευτική παρουσία που αντανακλά τον χαρακτήρα και τη προσωπικότητά του μέσα από το ξενοδοχείο, προσελκύοντας τους επισκέπτες με σοφία και απολαυστικές συζητήσεις και μεταφέροντας την προσωπική του ενέργεια του σε κάθε εμπειρία.
«Ο τρόπος με τον οποίο κάθε οικοδεσπότης αλληλεπιδρά με τους καλεσμένους του εξετάζεται προσεκτικά και ζωντανεύει τη δική του προσωπικότητα», πρόσθεσε η Caroline Bénard, Global SVP Economy & Midscale Brands, Accor. «Είτε σε ένα κοινωνικό περιβάλλον είτε στην ιδιωτικότητα του δωματίου κάθε επισκέπτη, θα υπάρξουν μοναδικές στιγμές και αλληλεπιδράσεις που δημιουργούν μια αυθεντική σύνδεση. Αυτή η σχέση μεταξύ οικοδεσπότη και επισκέπτη συμβάλλει σε μια πιο ουσιαστική και αξέχαστη εμπειρία διαμονής».
Η Handwritten Collection έχει επίσης σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες ανεξάρτητων ξενοδόχων. Με τρέχον ποσοστό μετατροπής 80%, το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που εντάσσονται στη Handwritten Collection θα είναι projects μετατροπής και όχι νέες κατασκευές, που χρειάζονται μια απλούστερη διαδικασία μετάβασης και ανάπτυξης και ένα πιο βιώσιμο μοντέλο εξέλιξης.
Tα πρότυπα του brand έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι ευέλικτα, light και εύκολα επιτεύξιμα. Επιπλέον, η Handwritten Collection παρέχει άμεση απόδοση επένδυσης (ROI) και δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα με άμεση πρόσβαση στη δυναμική και την εμβέλεια των πλατφορμών πωλήσεων, διανομής και αφοσίωσης της Accor, ενώ επωφελούνται επίσης από τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διοικητικές δυνατότητες (ESG) του Ομίλου.
«Το 2022, η Accor υπέγραψε κατά μέσο όρο παγκοσμίως περισσότερα από ένα ξενοδοχεία την ημέρα και άνοιξε σχεδόν ένα ξενοδοχείο την ημέρα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την ανάπτυξη προβλέποντας τις ανάγκες των επισκεπτών μας και ευθυγραμμιζόμενοι με τα επενδυτικά κριτήρια των συνεργατών και των ξενοδόχων μας. Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία αναζητούν ολοένα και περισσότερο τη δύναμη της ισχυρής πλατφόρμας πωλήσεων, διανομής και αφοσίωσης της Accor για να αυξήσουν τα έσοδά τους και να να εξυγιάνουν τα κόστη τους, διατηρώντας παράλληλα τη δική τους ξεχωριστή προσωπικότητα και προσφέροντας ένα προϊόν, υπηρεσίες και εμπειρίες υψηλής ποιότητας. Η Handwritten Collection τους προσφέρει μια ιδανική λύση, παρέχοντας την επιλογή για franchise συμβόλαιο και ένα ευέλικτο και οικονομικά αποδοτικό επίπεδο επένδυσης. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με ιδιοκτήτες και εταίρους και να καλωσορίσουμε περισσότερα ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο σε αυτήν την εξαιρετική συλλογή. Με περισσότερες από 110 μονάδες και 11.500 δωμάτια υπό διαπραγμάτευση με σκοπό την ένταξη στη Handwritten Collection, συμπεριλαμβανομένων 12 ξενοδοχείων που έχουν ήδη υπογραφεί, στοχεύουμε να έχουμε πάνω από 250 μονάδες μέχρι το 2030», δήλωσε ο Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale, Economy, Accor.