Η ανακαίνιση αφορά έναν χώρο διπλής λειτουργίας που συνδυάζει την χρήση του καταστήματος με αυτή του μελετητικού γραφείου. Ο χώρος βρίσκεται στον πρώτο περιμετρικό δακτύλιο της πόλης σε κοντινή απόσταση από το κέντρο.
Κύρια χαρακτηριστικά του είναι το διπλό ελεύθερο ύψος της εισόδου, το πατάρι και η ύπαρξη υπογείου. Το σχήμα της κάτοψής είναι ένα καθαρό ορθογώνιο με ελάχιστες προεξοχές ενώ το συνολικό εμβαδόν ανέρχεται στα 90 τ.μ.
Με δεδομένη την ύπαρξη μιας ισχυρής πελατειακής βάσης στόχος της αρχιτεκτονικής μελέτης ήταν η ενδυνάμωση της εταιρικής ταυτότητας και η λειτουργική αναβάθμιση μέσα από την προσθήκη ενός εμπορικού – εκθεσιακού χώρου.
Το γεγονός ότι το κατάστημα βρίσκεται σε έναν δρόμο με έντονη κυκλοφορία οχημάτων που συχνά αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και σε συνδυασμό με το σχετικά στενό του πλάτος μας οδήγησε σε μία ιδιαίτερη σχεδιαστική προσέγγιση της όψης.
Η χρήση οριζόντιων μεταλλικών περσίδων σε συνδυασμό με τις διαγώνιες ταμπέλες τονίζει την αίσθηση της κίνησης από τα διερχόμενα αυτοκίνητα ενώ ταυτόχρονα κάνει πιο συμπαγή και αντιληπτή την όψη.
Το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο με τις διαγώνιες χαράξεις ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό του καταστήματος ώστε να ο χώρος να αποκτήσει πολλαπλές προοπτικές παρά την περιορισμένη επιφάνεια.
Τα αρχιτεκτονικά στοιχεία του χώρου αναλύθηκαν και χωρίστηκαν βάσει της λειτουργίας τους σε δάπεδο κίνησης, επίπεδα βιτρίνας, χώρος παρουσίασης και επιφάνεια προβολής και επίδειξης προϊόντων. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην διαμόρφωση της σκάλας ώστε να λειτουργήσει ως βασική σχεδιαστική χειρονομία στον χώρο.
Η διάκριση των αρχιτεκτονικών στοιχείων τονίζεται και από την χρήση των υλικών κατασκευής. Γενικά επιλέχτηκαν ποιοτικά υλικά που σκοπό είχαν να δώσουν έναν αέρα πολυτέλειας που αρμόζει σε εκθεσιακό χώρο. Τέλος έγινε προσπάθεια να επιτευχθεί σωστή παρουσίαση των προϊόντων με κατάλληλο χειρισμό του αρχιτεκτονικού φωτισμού.