Δήμος Καλαμάτας: Σχεδιάζει να εγκαταστήσει φ/β σε 6 δημοτικά κτήρια με δάνειο από το Ταμείο Παρακαταθηκών
15 Μαρτίου 2019Κτηματολόγιο: Ανακοινώθηκε παράταση υποβολής δηλώσεων σε 7 περιφέρειες της χώρας
15 Μαρτίου 2019Ολοκληρώθηκε σήμερα, Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019, η διαδικασία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για το διαγωνισμό «ΓΡΑΜΜΗ 4 – ΤΜΗΜΑ Α΄, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥΔΗ, Β΄ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ», μετά την παράταση που είχε δοθεί στις 28 Φεβρουαρίου.
Στη σημερινή διαδικασία προσήλθαν τα σχήματα, τα οποία είχαν προεπιλεγεί κατά την πρώτη φάση του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής των προσφορών:
ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI – SIEMENS AG “TVS”
J+P ΑΒΑΞSA – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT SA
ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ– ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA
Το έργο που αποτελεί το μεγαλύτερο έργο υποδομής που εκτελείτε στην παρούσα φάση στην ΕΕ, αφορά στο πρώτο τμήμα της γραμμής 4 που θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι και θα καταλήγει στο Γουδή, θα έχει μήκος περίπου 13 χλμ και η δεύτερη γραμμή θα περνάει από Κυψέλη, Γκύζη, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Ιλίσια και Ζωγράφου.
Συνολικά θα έχει μήκος 12,8 χιλιομέτρων και θα αποτελείται από 15 σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία (σύνδεση με γραμμή 2 Στ. Πανεπιστήμιο), Κολωνάκι, Ευαγγελισμός (σύνδεση με γραμμή 3), Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Για την κατασκευή θα χρησιμοποιηθούν 2 Μετροπόντικες, ενώ στη σύμβαση περιλαμβάνεται και η προμήθεια 18 συρμών που θα λειτουργούν χωρίς οδηγό αλλά μόνο με επίβλεψη. Ο χρόνος υλοποίησης υπολογίζεται στους 92 μήνες και ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός ανέρχεται στα €1,51 δισ. χωρίς ΦΠΑ.