Το διαμέρισμα που βρίσκεται στον πρώτο όροφο μιας γωνιακής πολυκατοικίας της δεκαετίας του ’70, δίπλα στο τελεφερίκ του Λυκαβηττού, επανασχεδιάστηκε πλήρως ανατρέποντας την προϋπάρχουσα λειτουργία των χώρων.
Η νέα χωροθέτηση έγινε σύμφωνα με τον προσανατολισμό, τη θέα, το θόρυβο και την ιδιωτικότητα των επιμέρους δραστηριοτήτων και οργάνωσε τον χώρο σε τρεις ζώνες: τη ζώνη εισόδου, τη ζώνη διημέρευσης και τη ζώνη ύπνου.
«Η ανακαίνιση στόχευσε στην αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του διαμερίσματος σύμφωνα με τις ανάγκες και την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη, αναδεικνύοντάς το σε ένα σύγχρονο χώρο που ο σχεδιασμός, η εργονομία και η τεχνολογία του προσδίδουν την αίσθηση της άνεσης».
Απέναντι από την είσοδο, ένα διαχωριστικό πέτασμα, που πάνω του αναγράφονται τα ονόματα μεγάλων πόλεων του κόσμου, αποκόπτει το χώρο εισόδου από το χώρο διημέρευσης, χωρίς να τον αποκρύπτει πλήρως και σε αναγκάζει να κινηθείς είτε αριστερά, προς τους ιδιωτικούς χώρους, είτε δεξιά προς το καθιστικό.
Ένα οριζόντιο άνοιγμα σε αυτό το πέτασμα προσφέρει μια γενναία οπτική φυγή στον ενιαίο χώρο διημέρευσης. Στο πάχος του πετάσματος φιλοξενούνται τα ψηλά ντουλάπια της κουζίνας.
Το ύψος τους δε φτάνει έως την οροφή εξασφαλίζοντας έτσι τη χωρική διαπερατότητα των δύο ζωνών. Η ζώνη της εισόδου που φιλοξενεί τους βοηθητικούς χώρους λειτουργεί σαν ένα φίλτρο που μερικώς αποκαλύπτει σταδιακά τμήματα των δύο άλλων ζωνών.
Οι χώροι του WC και του βεστιαρίου των ξένων μια μικρή αποθήκη και χώροι για τις ηλεκτρομηχανολογικές κρύβονται πίσω από μια επένδυση από λακαρισμένα πανέλα που διπλώνει σε σχήμα Π.
Ο χώρος διημέρευσης είναι ένας ενιαίος ανοιχτός χώρος σε σχήμα Γ που καταλαμβάνει τη γωνία του διαμερίσματος και λούζεται στο φυσικό φως. Εδώ οργανώνονται η κουζίνα, η τραπεζαρία και το καθιστικό χωρίς διακριτά μεταξύ τους όρια. Η χωροθέτηση του καθιστικού εξασφάλισε θέα στο βράχο του Λυκαβηττού, αφήνοντας στο υπνοδωμάτιο μεγαλύτερη ιδιωτικότητα.
Στη ζώνη ύπνου οργανώνονται το μοναδικό υπνοδωμάτιο με δικό του βεστιάριο (πρώην αποθήκη) και ένα ιδιαίτερο και μεγάλο μπάνιο (πρώην κουζίνα) με άμεση θέα στο βράχο του Λυκαβηττού. Το άνοιγμα στη θέα κλείνει με ένα τζάμι-καθρέπτη που προσφέρει ιδιωτικότητα στο χώρο όταν χαθεί το φυσικό φως.
«Το διαμέρισμα επιστρώθηκε εξ’ ολοκλήρου με ξύλινο δάπεδο και επιλέχθηκε μια ενιαία χρωματική παλέτα σε τόνους του γκρι που συμβάλει στην ενοποίηση των επιμέρους χώρων».
Ο φωτισμός γίνεται με χωνευτά spots και κρυφούς φωτισμούς με δυνατότητα αυξομείωσης της φωτεινής έντασης, πλην του κρεμαστού φωτιστικού του οίκου ARTEMIDE πάνω από την τραπεζαρία.
Ειδικές ξύλινες κατασκευές και επενδύσεις σε όλο το σπίτι σχεδιασμένες από την αρχιτέκτονα, τα διαχρονικά έπιπλα στην τραπεζαρία και το καθιστικό (Design Plaza), καθώς και οι πίνακες των εικαστικών Μαρίας Αναστασίου και Γιώργου Γκολφίνου, διαμορφώνουν το ύφος του διαμερίσματος.