Η διώροφη μεζονέτα βρίσκεται σε νεόδμητο συγκρότημα κτιρίων κατοικιών στα Βριλήσσια, καταλαμβάνοντας μέρος του πρώτου ορόφου και της σοφίτας. Η κατοικία σχεδιάστηκε εξ’ ολοκλήρου από το γραφείο Fountis Architects, με στόχο τη δημιουργία ενός λειτουργικού συνόλου, φωτεινού και άνετου εσωτερικού, ικανοποιώντας την ανάγκη των ιδιοκτητών για έναν χώρο χαλάρωσης και ηρεμίας.
Στα δύο επίπεδά του φιλοξενούνται τρία υπνοδωμάτια, εκ των οποίων τα δύο master, και ένας ενιαίος χώρος καθιστικού, τραπεζαρίας, κουζίνας. Συνθετικές αρχές του σχεδιασμού ήταν η ενοποίηση των χώρων, η ανάδειξη στοιχείων που τονίζουν το μέγεθός τους και η χρήση φυσικών υλικών σε συνδυασμό επιλογών άμεσου και έμμεσου φωτισμού.
Στο χώρο του καθιστικού, ο τοίχος που ενσωματώνει το τζάκι και την τηλεόραση επενδύθηκε από διακοσμητική επιφάνεια δρυός και στη βάση του δημιουργήθηκε κατασκευή που ενσωματώνει αποθηκευτικό χώρο και μέσω έμμεσου φωτισμού στη βάση τονίζεται το μήκος του.
“Η κουζίνα από λευκό γυαλί και οι εσωτερικές γυάλινες πόρτες ενοποιούν τους χώρους και χαρίζουν πολυπλοκότητα και ποικιλία στις επιφάνειες. Η ανοιχτή οργάνωση και η απλότητα της κουζίνας εντείνει τις βασικές αρχές του σχεδιασμού”.
Επιλέχθηκε φυσικό δρύινο δάπεδο με φαρδιές σανίδες στο σύνολο της κατοικίας. Οι ξύλινες κατασκευές του χώρου σχεδιάστηκαν, άλλες από την ίδια φυσική δρυ με το δάπεδο, και άλλες λακαρισμένες στο υπόλευκο χρώμα των τοίχων. Το δρύινο στοιχείο μαζί με το υπόλευκο χρώμα και τη χρήση διαφορετικών υφών και γυάλινων επιφανειών, δημιούργησαν ένα ήσυχο και ζεστό χώρο με αίσθηση άνεσης και αισθητικής καθαρότητας.
Μία ειδική κατασκευή κάτω από τη σκάλα, ενσωματώνει αποθηκευτικούς χώρους, όπως τροφοθήκη, γκαρνταρόμπα καθώς και το πλυντήριο/στεγνωτήριο. Ο βασικός φωτισμός ανόδου επιτυγχάνεται μέσω μίας δρύινης μασίφ φωτιζόμενης κουπαστής σε μαύρη απόχρωση.
Στο ανώτερο επίπεδο της μεζονέτας σχεδιάστηκε το υπνοδωμάτιο των ιδιοκτητών, αποτελούμενο από τον χώρο ύπνου, λουτρό και από ένα μικρό καθιστικό που έχει πρόσβαση στο δώμα. Μία δρύινη κατασκευή και ο κρεμαστός καθρέπτης από την οροφή οριοθετούν τους δύο χώρους.
Το οριακό καθαρό ύψος του χώρου δεν επέτρεπε την εκτεταμένη χρήση ψευδοροφών και έτσι ο φωτισμός γίνεται τόσο έμμεσο τρόπο –σε ειδική περιμετρική κατασκευή στην ψευδοροφή με ήπια διάχυση του φωτός– όσο και με σημειακές πηγές που τονίζουν επιλεγμένα σημεία. Συγκεκριμένα στο χώρο του καθιστικού-τραπεζαρίας, σχεδιάστηκε μία ειδική κατασκευή ψευδοροφής όπου ενσωματώνει τον περιμετρικό φωτισμό και παράλληλα, λόγω του σχήματός της, δεν επιβάλλει τον όγκο της.