«Πράσινο» φως για την δημιουργία Κέντρου Mελετών και Ερευνών «Τζόρτζιο ντε Κίρικο» στο Βόλο
3 Δεκεμβρίου 2018Η τέχνη της Ξερολιθιάς εντάχθηκε στον κατάλογο πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco [video]
3 Δεκεμβρίου 2018Ο Όμιλος Alltours ανακοίνωσε την εξαγορά του τετράστερου ξενοδοχείου Mallia Beach στα Μάλια της Κρήτης, ενδυναμώνοντας με αυτό τον τρόπο την ξενοδοχειακή του αλυσίδα, αυξάνοντας τις διαθέσιμες κλίνες και θέτοντας τις βάσεις και για την περαιτέρω ανάπτυξη του στην Ελληνική αγορά.
Το Mallia Beach είναι το τρίτο κατά σειρά ελληνικό 4στερο ξενοδοχείο που εντάσσεται φέτος στο χαρτοφυλάκιο της Alltours, συγκεντρώνοντας μαζί με το Allsun Zοrbas Village Allsun Carolina Mare συνολική δυναμικότητα 826 δωματίων στο παραλιακό μέτωπο μεταξύ Ηρακλείου και Αγ. Νικολάου.
«Η εξαγορά του Mallia Beach αποτελεί μέρος της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, μέσω της οποίας ισχυροποιούμε για άλλη μια φορά τη θέση μας στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Alltours, Willi Verhuven, προσθέτοντας: «Στόχος μας είναι να λειτουργήσει στο μέλλον και το Malia Beach ως ξενοδοχείο Αllsun».
Πέραν της Ελλάδας, η αλυσίδα Αllsun Hotels διαθέτει συνολικά 32 ξενοδοχεία στην Ισπανία και ειδικότερα, 26 στη Μαγιόρκα και 6 στα Κανάρια Νησιά, όλα μονάδες αποκλειστικά υψηλής ποιότητας, 4 και 4,5 αστέρων, σε ελκυστικές παραλιακές τοποθεσίες.
Ελλάδα: 2ος μεγαλύτερος προορισμός για την Alltours μετά την Ισπανία
Το περασμένο καλοκαίρι η Ελλάδα εξελίχθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό της Alltours, μετά την Ισπανία. Οι πωλήσεις του tour – operator για διακοπές στην Ελλάδα κατέγραψαν κατά την τελευταία πενταετία αύξηση με διψήφιο ποσοστό ετησίως.
Η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά και για το 2019 σε όλο το φάσμα της ελληνική ταξιδιωτικής αγοράς. Χάρη στο εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο της, η Alltours απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες ταξιδιωτών, από οικογένειες μέχρι ζευγάρια και single travelers.
Αlltours: Πλάνο αύξησης 10% των πωλήσεων στην Ελλάδα για το καλοκαίρι του 2019
Για τo καλοκαίρι του 2019, η Αlltours στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της για την Ελλάδα κατά 10% και να ξεπεράσει τις 340.000 αφίξεις. «Για αυτό το λόγο αυξήσαμε τις αεροπορικές μας θέσεις, έχουμε εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο μας με επιπλέον ξενοδοχεία που διαθέτουμε κατ` αποκλειστικότητα και έχουμε ισχυροποιήσει τη θέση μας με την εξαγορά από τον Όμιλο μας του τρίτου ξενοδοχείου στην Κρήτη» ανάφερε ο κ. Willi Verhuven.
Οι ταξιδιώτες της Alltours έχουν τώρα τη δυνατότητα να απολαύσουν τις καλοκαιρινές τους για το 2019 σε 731 ξενοδοχεία (έναντι 651 πέρυσι) ενώ προστέθηκαν και δύο νέες συνεργασία μες τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της Grecotel και Sunshine.
Κρήτη: Ο ισχυρότερος ελληνικός προορισμός για την Alltours – Ακολουθεί η Ρόδος και η Κως
Ο ισχυρότερος προορισμός στην Ελλάδα είναι η Κρήτη, ακολουθούμενη από τη Ρόδο και την Κω. Ιδιαίτερα στην Κρήτη, οι αφίξεις της Alltours παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 20% ετησίως τα τελευταία χρόνια.
Για την προσεχή καλοκαιρινή σαιζόν έχουν υπογραφεί πάνω από 20 νέα συμβόλαια με ξενοδοχεία που θα εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο της Κρήτης. Στο νησί της Κω, η Alltours επενδύει επίσης σε δύο νεόδμητα Designhotels, που θα είναι έτοιμα για την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν.
Νέοι προορισμοί στο πρόγραμμα της Alltours για την Ελλάδα το 2019
Nέοι προορισμοί στο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2019 είναι η Κεφαλλονιά και η Πελοπόννησος, όπου θα πραγματοποιούνται πτήσεις και στα δύο της αεροδρόμια, Άραξο & Καλαμάτα.
Εκτός από τα μεγάλα ελληνικά νησιά, η προσφορά πακέτων από την Αlltours έχει επεκταθεί με απευθείας πτήσεις και στα μικρά νησιά του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού πελάγους.
731 ξενοδοχεία για την Ελλάδα σύμφωνα με το πρόγραμμα της Alltours
Την ίδια ώρα, το πρόγραμμα της Αlltours για την Ελλάδα προσφέρει 731 ξενοδοχεία. Συμπεριλαμβάνεται η νέας μονάδα του Malia Beach (4*), καθώς και το Zorbas Village και το Carolina Mare, που λειτουργούν ως ξενοδοχεία Αllsun.
Alltours: Υψηλά ποιοτικά standards σε ανταγωνιστικές τιμές
Η Alltours έχει ισχυρή παρουσία με όλα τα ξενοδοχειακά της brand στην Ελλάδα. Οι ταξιδιώτες του πρακτορείου μπορούν συνεπώς να επιλέξουν μεταξύ των αποκλειστικών brands, όπως Allsun, Alltoura, Family & Friends, Sunline και Luxmar.
Πλέον του ενός τρίτου των ταξιδιωτών της Alltours στην Ελλάδα, πέρασαν τις διακοπές τους σε ένα ξενοδοχείου που διατίθεται κατ‘αποκλειστικότητα από την Alltours. Στρατηγική της Alltours είναι να διασφαλίζει μέσω των προσφερομένων ξενοδοχείων υψηλά ποιοτικά standards σε ανταγωνιστικές τιμές και γι’αυτό ο κ. Verhuven, δήλωσε:
«Ως εκ τούτου, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι παρά την υψηλή ζήτηση στην Ελλάδα, οι τιμές δε θα αυξηθούν μεσο-σταθμικά πάνω από 2,5% για επόμενο καλοκαίρι».
Λίγα λόγια για τον Όμιλο Alltours
Η Αlltours βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης τα τελευταία 40 χρόνια. Με 1,7 εκατ. ταξιδιώτες για την περίοδο 2017/18 συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 5 κορυφαίους tour – operators της Γερμανίας. Στον όμιλο Alltours ανήκουν οι tour – operators “Alltours Flugreisen”, “Alltours-X”, “Bye – Bye”, οι εταιρείες “Alltours Reiseportal” και “Alltours Reisecenter”, η ξενοδοχειακή αλυσίδα “Allsun” και το πρακτορείο εισερχόμενου τουρισμού “Viajes Allsun”.