Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Fiserv Forum, ο Όμιλος Wilo και οι Milwaukee Bucks ανακοίνωσαν μια ολοκληρωμένη συνεργασία. Από αριστερά: Jim Paschke (Sportscaster), Svenja Ahlburg (Chief Sales Officer της Wilo Americas), Michael Ahrens (Γενικός Πρόξενος της Γερμανίας στο Σικάγο), Tyler Smith (Παίκτης Milwaukee Bucks), Tony Evers (Wisconsin Governor), Jeff Plaster (Διευθύνων Σύμβουλος της Wilo Americas), Peter Feigin (Πρόεδρος Bucks & Fiserv Forum) και Bango (Milwaukee Bucks Mascot) | Πηγή φωτογραφίας: Milwaukee Bucks
Η Wilo γίνεται παγκόσμιος συνεργάτης βιωσιμότητας των Milwaukee Bucks
Κατά τηνδιάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Fiserv Forum, ο Όμιλος Wilo και οι Milwaukee Bucks ανακοίνωσαν μια ολοκληρωμένη συνεργασία. Ο πολυεθνικός τεχνολογικός όμιλος θα γίνει ο πρώτος παγκόσμιος συνεργάτης βιωσιμότητας της ομάδας μπάσκετ του NBA. Οι δύο εταίροι σχεδιάζουν τώρα κοινά έργα και πρωτοβουλίες βιωσιμότητας.
«Σύμφωνα με τη γενικότερη στρατηγική μας για τη βιωσιμότητα σε επίπεδο Ομίλου, είναι αυτονόητο ότι οι αθλητικές χορηγίες της Wilo πρέπει επίσης να είναι βιώσιμες», εξηγεί ο Oliver Hermes, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Wilo. Όλες οι άλλες λειτουργικές εταιρικές στρατηγικές υπόκεινται στη στρατηγική με τίτλο «Creating | Δημιουργία, Caring | Φροντίδα, Connecting |Σύνδεση». «Με αυτόν τον τρόπο, δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε βιώσιμες τεχνολογίες και λύσεις, αναλαμβάνοντας κοινωνική ευθύνη και επενδύοντας σε ισχυρές συνεργασίες παγκοσμίως. Αυτό γίνεται επίσης με στόχο να δοθεί προτεραιότητα στη σημαντική επέκταση των εξαιρετικά επιτυχημένων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας στη Βόρεια και Λατινική Αμερική», λέει ο Hermes.
Η ομάδα τεχνολογίας θα είναι παρούσα στην ψηφιακή σήμανση του Fiserv Forum | Πηγή φωτογραφίας: Milwaukee Bucks
«Η χορηγία είναι μια σαφής δέσμευση για την τοποθεσία του Wisconsin και την αγορά των ΗΠΑ», προσθέτει ο JeffPlaster, Διευθύνων Σύμβουλος της WiloAmericas. «Με τη συνεργασία με τους Bucks, αναγνωρίζουμε την επιχειρηματική ανάπτυξη στις ΗΠΑ και ταυτόχρονα αυξάνουμε την προβολή μας στην αγορά». Έτσι, η νέα συμμαχία ευθυγραμμίζεται με την προσέγγιση του Ομίλου ανά περιοχή, η οποία εφαρμόζεται με επιτυχία εδώ και χρόνια και τώρα έχει επιταχυνθεί.
Μια ματιά στα ντουλάπια των παικτών: ρούχα με το λογότυπο Wilo | Πηγή φωτογραφίας: Milwaukee Bucks
«Ο Όμιλος Wilo επιδεικνύει μια ασυμβίβαστη δέσμευση για βιωσιμότητα σε παγκόσμια κλίμακα, από την εταιρική έδρα του στη Γερμανία έως την περιφερειακή έδρα του εδώ στο Wisconsin», λέει ο Matt Pazaras, Chief Business Development & Strategy Officer των Milwaukee Bucks. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τη Wilo ως τον πρώτο παγκόσμιο συνεργάτη βιωσιμότητας των Bucks και τον πρώτο συνεργάτη φανέλας προθέρμανσης».
Η ομάδα τεχνολογίας θα είναι επίσης παρούσα στην ψηφιακή σήμανση του Fiserv Forum. Η έδρα των Μπακς είναι εξοπλισμένη με πολυάριθμα προϊόντα, συστήματα και λύσεις από τη Wilo. «Και, φυσικά, αντιμετωπίζουμε περαιτέρω κοινά έργα βιωσιμότητας», συνεχίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Wilo, Hermes. Για παράδειγμα, οι εταίροι θέλουν να τονίσουν τη σημασία της προστασίας των υδάτων με το λεγόμενο River Clean Project.
Η μασκότ των Milwaukee Bucks, Bango, φοράει επίσης τα νέα ρούχα με την επωνυμία Wilo | Πηγή φωτογραφίας: Milwaukee Bucks
Η Wilo δραστηριοποιείται στην αγορά της Βόρειας Αμερικής για περισσότερα από 20 χρόνια. Το 2022 εγκαινιάστηκε η περιφερειακή έδρα στο Cedarburg του Wisconsin, όπου συγκεντρώνονται οι δραστηριότητες της Wilo USA. Άλλες τοποθεσίες περιλαμβάνουν το Collierville του Τενεσί και το Sanford της Φλόριντα. Με περίπου 500 υπαλλήλους και πρόσφατη αύξηση των πωλήσεων κατά 20%, η Wilo αποτελεί εδώ και καιρό παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στη γερμανοαμερικανική επιχειρηματική κοινότητα.