Η LGElectronics (LG) ενισχύει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά εμπορικών οθονών, παρέχοντας προηγμένες λύσεις προβολής στο FenwayPark, που αποτελεί την έδρα των BostonRedSox και το παλαιότερο γήπεδο της MajorLeagueBaseball (MLB).
Στα τέλη Μαρτίου, η LG εγκατέστησε μια εντυπωσιακή LED οθόνη στο κέντρο του FenwayPark, διαστάσεων 30,5 μέτρων πλάτος και 11,5 μέτρων ύψος, καλύπτοντας επιφάνεια 350,75 τετραγωνικών μέτρων. Παράλληλα, παρέδωσε μια ολοκληρωμένη λύση προβολής με 11 εγκαταστάσεις ψηφιακές σήμανσης, συνολικής επιφάνειας περίπου 842 τετραγωνικών μέτρων – ανάμεσά τους και ένα ribbon board διαστάσεων 21,6 x 7,9 μέτρα (171 τ.μ.).
Οι επαγγελματικές οθόνες της LG διαθέτουν τεχνολογία HighDynamicRange, προσφέροντας τέλεια ισορροπία μεταξύ σκοτεινών και φωτεινών στοιχείων για εξαιρετικά καθαρές και ρεαλιστικές εικόνες. Παρέχουν φωτεινότητα άνω των 7.000 nits, προστασία από νερό και σκόνη με πιστοποίηση IP65, καθώς και ευέλικτη διάταξη, ιδανικά για τις απαιτητικές εξωτερικές συνθήκες των γηπέδων.
Πηγή φωτογραφίας; LG Electronics
Στις 4 Απριλίου, οι φίλαθλοι στο Fenway Park είδαν για πρώτη φορά τη δράση της νέας σεζόν μέσα από τις εντυπωσιακές LED οθόνες της LG, στον αγώνα των Red Sox με τους St. Louis Cardinals.
Οι καινοτόμες λύσεις οθονών της LG αναμένεται να συμβάλουν στον εκσυγχρονισμό του ιστορικού γηπέδου της Μασαχουσέτης, ενός εμβληματικού χώρου που συντροφεύει τις συγκινήσεις των φίλων του αμερικανικού μπέιζμπολ εδώ και πάνω από έναν αιώνα, από το 1912.
Επιδιώκοντας να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία των φιλάθλων, η LG έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με την ANC – τον φορέα διαχείρισης του γηπέδου και των εμπορικών του δραστηριοτήτων εκ μέρους της Fenway Sports Group, ιδιοκτήτριας των Boston Red Sox. Μαζί, στοχεύουν στην παροχή καθηλωτικής ψυχαγωγίας στους φιλάθλους σε διάφορες περιοχές των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Βοστώνης.
«Αυτή η συνεργασία θα αναβαθμίσει την εμπειρία των φιλάθλων στο γήπεδο με προηγμένη τεχνολογία, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την παρουσία της LG μέσα από δυναμικές ενέργειες που θα ενδυναμώνουν την αλληλεπίδραση με το κοινό των RedSox καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν», δήλωσε ο TroupParkinson, ChiefMarketing & PartnershipsOfficer των BostonRedSox.
Πηγή φωτογραφίας; LG Electronics
Παράλληλα, η LG ενισχύει τη δραστηριότητά της στον τομέα των υπηρεσιών media entertainment, απευθυνόμενη στο παγκόσμιο κοινό των φίλων των σπορ, μέσω της ενοποίησης των δραστηριοτήτων της σε τηλεοράσεις, οθόνες και επαγγελματικές λύσεις προβολής, κάτω από τη νέα εταιρική ομπρέλα Media Entertainment Solution (MS) Company.
Νωρίτερα φέτος, η LG συνεργάστηκε με την AMBSportsandEntertainment για την εγκατάσταση οθονών συνολικής επιφάνειας 141 τ.μ. στο Mercedes–BenzStadium στην Ατλάντα, Τζόρτζια. Οι καινοτόμες επαγγελματικές λύσεις της LG, όπως οι οθόνες LG MAGNIT και LED signage για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, βρίσκονται επίσης στο Atomic Golf, το τεράστιο ψυχαγωγικό συγκρότημα στο Λας Βέγκας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενισχύουμε τις συνεργασίες μας με κορυφαία αθλητικά brand παγκοσμίως», δήλωσε ο ParkHyoung–sei, πρόεδρος της LGMSCompany. «Συνεχίζουμε να ενισχύουμε την αξία των χώρων των πελατών μας και να προσφέρουμε ξεχωριστές εμπειρίες mediaentertainment».