Η EUROPA«αποβιβάστηκε» στο νησί της Λέσβου, πραγματοποιώντας ακόμα ένα εξαιρετικά επιτυχημένο “Roadshow” με τοπικούς κατασκευαστές και συνεργάτες. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019 στο ξενοδοχείο HeliotropeHotelστην Μυτιλήνη.
Την εκκίνηση της εκδήλωσης σηματοδότησε με χαιρετισμό του προς τους κατασκευαστές ο Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος κος Χρήστος Λουκάς, ο οποίος περιληπτικά πληροφόρησε τους κατασκευαστές για τις στρατηγικές κινήσεις και πρωτοβουλίες που έχει αναπτύξει η EUROPA στην Ελληνική αγορά.
Ο Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος της EUROPA, κ. Χρήστος Λουκάς
Οι κατασκευαστές που παρευρέθηκαν, ενημερώθηκαν για τα νέα προϊόντα της εταιρίας από τον διευθυντή του τμήματος R&Dκ. Παντελή Σφήκα, καθώς επίσης και για τις βελτιώσεις σε τυπολογίες και τεχνικές δυνατότητες και των παλαιότερων, δοκιμασμένων, συστημάτων.
Επιπροσθέτως, ο κος Σφήκας, εξήγησε αναλυτικά τις ενέργειες της εταιρίας για την πιστοποίηση των συστημάτων σε διεθνή κοινοποιημένα ινστιτούτα, αλλά και τους παράγοντες, οι οποίοι εξετάζονται.
Ο Διευθυντής του τμήματος R&D της EUROPA, κ. Παντελής Σφήκας
Σκοπός της παρουσίασης αυτής ήταν οι κατασκευαστές να μπορούν επαρκώς με την σειρά τους να εξηγήσουν στον ιδιώτη την σημασία του πιστοποιημένου αρχιτεκτονικού συστήματος αλουμινίου.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της PROFILACCESSORIESκος Νίκος Παπαβασιλείου, παρουσίασε τα νέα εξαρτήματα της EUROPA αρχιτεκτονικών και περιφερειακών συστημάτων και ιδιαίτερα εκείνα που φέρουν ειδική λογοτύπηση EUROPA.
Παράλληλα τόνισε την σημασία του «ΟΛΑ EUROPA» αναφορικά με τα εξαρτήματα, τα ρολά και τις σήτες, ώστε οι κατασκευαστές να προτείνουν στον ιδιώτη λύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας και ποιότητας.
Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Έργων της EUROPA, κ. Νίκος Μαργαρίτης
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν οι κατασκευαστές αναφορικά με τον Περιμετρικό Μηχανισμό EUROPA αλλά και τον νέο κρυφό μεντεσέ, οι οποίοι βρισκόταν στον χώρο και σε αντίστοιχα δείγματα.
Στην συνέχεια, ο προϊστάμενος του Τμήματος Έργων της EUROPA, κος Νίκος Μαργαρίτης, περιέγραψε τις εργασίες του τμήματος και την φιλοσοφία του, αναλύοντας την στόχευση που δίνεται καθαρά στις ανάγκες του κατασκευαστή με σεβασμό στην δουλειά του και τις προσωπικές επαφές /πελάτες του.
Ο Προϊστάμενος του τμήματος Marketing της EUROPA, κ. Δημήτρης Κολυβάς
Ο κος Μαργαρίτης επεσήμανε ιδιαίτερα ότι σκοπός του τμήματος είναι η ενίσχυση της σχέσεως του κατασκευαστή με τον πελάτη του στον βαθμό και το επίπεδο που ο ίδιος ο κατασκευαστής επιθυμεί, βλέποντας κάθε έργο σαν ένα ανεξάρτητο και ιδιαίτερο project που ο κατασκευαστής καλείται να υλοποιήσει με την υποστήριξη της EUROPAκαι όχι το αντίστροφο.
O κ. Μιχάλης Σινίκογλου από το τμήμα Marketing της EUROPA
Στα πλαίσια της εκδήλωσης, ο προϊστάμενος του τμήματος Marketingτης EUROPA κος Δημήτρης Κολυβάς, ανέλυσε την στρατηγική Marketingτης εταιρείας, καθώς επίσης και την ιδιαίτερα δυναμική προβολή που έχει πραγματοποιήσει η εταιρία το προηγούμενο εξάμηνο σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, σε σταθμούς της Αθήνας και της επαρχίας. Η προβολή της EUROPAστο διαδίκτυο αποτέλεσε ακόμα μια θεματική.
Ο Προϊστάμενος Διεύρυνσης Δικτύου της EUROPA, κ. Ανέστης Τάρλας
Τέλος, ανέφερε το ενισχυμένο πρόγραμμα ΕΚΕ που πραγματοποιεί η EUROPAτον τελευταίο χρόνο, με την ιδιαίτερη υποστήριξη της διοίκησης της εταιρίας, μέρος του οποίου προγράμματος αποτελεί και η στήριξη του Χαμόγελου του Παιδιού και στην Μυτιλήνη.
Στιγμιότυπο κατά την διάρκεια του EUROPA Roadshow στην Μυτιλήνη
Πιο συγκεκριμένα η EUROPAσε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου (ΣΕΚΑ) έχουν αναλάβει την αντικατάσταση των παλαιών κουφωμάτων του κτιρίου του Χαμόγελου στο Καγιάνι Ταξιαρχών Μυτιλήνης.
Στιγμιότυπο κατά την διάρκεια του EUROPA Roadshow στην Μυτιλήνη
Τέλος, ο Προϊστάμενος Διεύρυνσης Δικτύου κος Ανέστης Τάρλας, ευχαρίστησε τους κατασκευαστές που παρευρέθηκαν και δεσμεύτηκε για μια ακόμα δυναμικότερη παρουσία της EUROPA στο νησί το επόμενο διάστημα.
Στιγμιότυπο κατά την διάρκεια του EUROPA Roadshow στην Μυτιλήνη
Με το πέρας της εκδήλωσης ακολούθησε δείπνο, στο οποίο οι κατασκευαστές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τα στελέχη της EUROPA, αλλά και να τους παραθέσουν τις απορίες τους και τους προβληματισμούς τους αναφορικά με την αγορά της περιοχής.
Η EUROPAσυνολικά έχει αποφασίσει και εφαρμόζει μια στρατηγική στοχευμένη στις ανάγκες των κατασκευαστών. Στα πλαίσια αυτά, πραγματοποιεί σειρά επισκέψεων κατά τακτά διαστήματα στην επαρχία ενημερώνοντας τους κατασκευαστές, αλλά και στηρίζοντάς τους εμπράκτως στην καθημερινή τους δραστηριότητα, μέσω των εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών της, σε όλα τα επίπεδα.