Τo αρχιτεκτονικό γραφείο So Far Studio με έδρα το Παγκράτι, στεγάζεται σε ένα χώρο 28 τ.μ., που παλαιότερα λειτουργούσε ως κομμωτήριο και ανασχεδιάστηκε ως η νέα έδρα του studio, ένα ορμητήριο για δημιουργικά έργα και ιδέες.
«Αυτό που μας τράβηξε αμέσως στην επιλογή του αλλά ταυτόχρονα αποτέλεσε και την πρόκληση κατά το σχεδιασμό ήταν ο ενιαίος χώρος, το εντυπωσιακό ύψος των 4,50μ., η μεγάλη γωνιακή τζαμαρία και το γεγονός ότι βρίσκεται στο ισόγειο και άρα σε άμεση επαφή με την γειτονιά. Για να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση του ενιαίου χώρου ατασκευάσαμε, έναν κύβο -κέλυφος μέσα στο κέλυφος-, με κρυφή είσοδο που οδηγεί στις δευτερεύουσες λειτουργίες όπως WC, kitchenette, αποθήκευση. Ο κύβος έχει επενδυθεί με πλακάκι που μιμείται το μάρμαρο, αναδεικνύοντάς το στο μοναδικό σταθερό και συμπαγές στοιχείο του χώρου. Το γραφείο-παράσιτο με τα λεπτά πόδια εφάπτεται στον κύβο σαν μια ενιαία σύνθεση. Ο φωτιστικός led σωλήνας πάνω από το έπιπλο του γραφείου ολοκληρώνει τον χώρο εργασίας και συναντήσεων, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει έως 8 άτομα», ανέφερε η αρχιτέκτοναςΕλευθερία Φατσέα για τις παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της ανακαίνισης του χώρου.
«Η φιλοσοφία του γραφείου ότι όλοι είναι εξίσου ενεργά μέλη στην δημιουργία των έργων, αντανακλάται σε αυτή την διαρρύθμιση. Οι κίτρινες κουρτίνες σε βελούδινη υφή, λειτουργούν ηχοαπορροφητικά αλλά και για την πλήρη συσκότιση του χώρου κατά τις παρουσιάσεις, ενώ τονίζουν το μεγάλο ύψος», πρόσθεσε στη συνέχεια.
«Το ζωηρό τους χρώμα και η απαλή υφή προσθέτουν μια ένταση στον κατά τα άλλα λιτό χώρο, ενώ αλλάζουν δυναμικά την εικόνα του τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά όταν είναι κλειστές, μισάνοιχτες ή ανοιχτές», συμπλήρωσε η Ελευθερία Φατσέα για το γραφείο που πλέον δεν θυμίζει σε τίποτα παλιό κομμωτήριο.
«Ο φωτισμός που ποικίλει σε χρώμα, ένταση και είδος, διαμορφώνει δυναμικά τον χώρο ανάλογα με την ώρα ή τη μέρα, προξενώντας συχνά την περιέργεια των περαστικών.Ιδιαίτερα όταν νυχτώνει, ο κρυφός φωτισμός που διαχέεται από την οροφή του κύβου, μετατρέπει το γραφείο σε ένα χρωματιστό φωτιστικό αντικείμενο μέσα στην πόλη», κατέληξε η Ελευθερία Φατσέα.