• Πρόσφατα έργα
    • Αρχιτεκτονικά
    • Design – Διακόσμηση
    • Μελέτες
    • Εργασίες
  • Δόμηση – Υποδομές
    • Ξενοδοχεία – Τουρισμός
    • Κατασκευές – Ακίνητα
    • Αστικές αναπλάσεις
    • Στατικά – Τοπογραφικά
  • Εξοικονόμηση – Ενέργεια
    • ΑΠΕ
    • Πράσινες επενδύσεις
    • Η/Μ Εγκαταστάσεις
    • Αυτοματισμοί – Τεχνολογία
  • Επιχειρήσεις
    • Εταιρικά Νέα
    • Ειδικές Τεχνολογίες
  • Αφιερώματα
  •  
Πράσινο Ταμείο: Υποβολή προτάσεων από 133 Δήμους στη Β’ φάση της πρόσκλησης «Αστική Αναζωογόνηση»
10 Μαρτίου 2021
Μέσα στον Σεπτέμβριο ολοκληρώνονται τα έργα της Α’ Φάσης ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου
10 Μαρτίου 2021

Αυξάνεται κατά 2,5 χλμ το δίκτυο ποδηλατοδρόμων της Περιφέρειας Θεσσαλίας

10 Μαρτίου 2021
Κατηγορίες
  • Αστικές Αναπλάσεις
Ετικέτες
  • ασφάλεια
  • βιώσιμη κινητικότητα
  • δίκτυο
  • ποδηλατόδρομοι

Ποδηλατόδρομο δυόμισι χιλιομέτρων χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην πόλη των Τρικάλων. Το έργο, προϋπολογισμού 756.000 ευρώ, εντάσσεται με απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας,κ. Κώστα Αγοραστού στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020 και αφορά τη σύνδεση του κέντρου της πόλης των Τρικάλων με το πάρκο του Αγίου Γεωργίου.

Σε επίσημη ανακοίνωση της Περιφέρειας αναφέρεται ότι, η νέα ποδηλατική διαδρομή συνδέεται με τον παραποτάμιο ποδηλατόδρομο στις όχθες του Ληθαίου καθώς  και με τον ποδηλατόδρομο της οδού Καρδίτσης, που επίσης χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας μέσω των Βιώσιμων Αστικών Αναπλάσεων (ΒΑΑ) του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020. Δικαιούχος και φορέας λειτουργίας είναι ο Δήμος Τρικκαίων.
«Σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Τρικκαίων Δημήτρη Παπαστεργίου και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020 δημιουργούμε ένα ολοκληρωμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμων για την ασφαλή, οικολογική μετακίνηση των κατοίκων στην πόλη των Τρικάλων», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κώστας Αγοραστός. «Η νέα ολοκληρωμένη ποδηλατική διαδρομή καθιστά ασφαλή τη μετακίνηση των κατοίκων με τη χρήση ποδηλάτου προς και από το πάρκο του Αγίου Γεωργίου, που αποτελεί σημείο αναφοράς για την άθληση και την αναψυχή των κατοίκων, προωθεί  τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και  βελτιώνει  την ποιότητα ζωής στα  Τρίκαλα. Η Θεσσαλία είναι η πρώτη πιστοποιημένη Bike Friedly  Περιφέρεια στη χώρα, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και  βρίσκεται σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Ποδηλατικού Χάρτη της Ελλάδας στην κορυφή των  πιο φιλικών προς το ποδήλατο Περιφερειών της χώρας με 61,6 χλμ ποδηλατοδρόμων εντός αστικού ιστού», πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης.  
Ο νέος ποδηλατόδρομος
Το έργο «Δημιουργία εκτεταμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων» αφορά σε επεμβάσεις που περιλαμβάνουν τη σύνδεση του αστικού κέντρου της πόλης των Τρικάλων με το πάρκο του Αγίου Γεωργίου, μέσω της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης ποδηλατικής διαδρομής, μήκους περίπου 2,5χλμ., που θα συνδέεται με τον παραποτάμιο ποδηλατόδρομο στις όχθες του Ληθαίου, που περιλαμβάνεται στο έργο «Ανάπλαση παρόχθιας ζώνης Ληθαίου ποταμού κατά μήκος της κοίτης εντός του σχεδίου πόλης», καθώς επίσης και με τον ποδηλατόδρομο της οδού Καρδίτσης που περιλαμβάνεται στο έργο «Περιβαλλοντική και αισθητική αναβάθμιση νότιας εισόδου πόλης» του Δήμου Τρικκαίων. Επισημαίνεται ότι και τα δύο παραπάνω έργα περιλαμβάνονται στην Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Τρικκαίων και χρηματοδοτούνται στο πλαίσιο του ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014 – 2020.
Η χάραξη του ποδηλατόδρομου περιλαμβάνει τις οδούς Εθν. Αντίστασης, Ζέρβα, Κατσιμήδου, Σπετσών, Σπετσοπούλας, Λέσβου, Γέφυρα Εθνικής Αντίστασης και Καλυψούς. Ο ποδηλατόδρομος στο μεγαλύτερο μήκος του είναι από βιομηχανικό δάπεδο, εγκιβωτισμένος με κράσπεδο πεζοδρομίου, έχει συνολικό πλάτος 1,50μ. και είναι μονής κατεύθυνσης.
Επίσης, περιλαμβάνεται η κατασκευή πλακοστρωμένης ζώνης συνολικού πλάτους 0,70μ. για την ασφάλεια του ποδηλάτη καθώς και πλακοστρωμένη ζώνη πεζοδρομίου ελαχίστου πλάτους 1,50μ. για την εξυπηρέτηση των πεζών, σύμφωνα με το εγκεκριμένο σχέδιο πόλης. Στη διασταύρωση των οδών Σπετσοπούλας και Αλοννήσου διαμορφώνεται κυκλικός κόμβος για την ασφαλή διέλευση τόσο των ποδηλάτων όσο και των πεζών και οχημάτων.
Στις γωνίες των οικοδομικών τετραγώνων καθώς και σε επιλεγμένα σημεία κάθετης διέλευσης πεζών, διαμορφώνονται κατάλληλα, με κατά μήκος κλίση 5% , ράμπες για την διευκόλυνση της κίνησης των ΑΜΕΑ, ενώ στις ίδιες θέσεις τοποθετούνται εμπόδια στάθμευσης. Τέλος, προβλέπονται οι απαραίτητες ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες για τον ηλεκτροφωτισμό της ποδηλατικής διαδρομής.
Το έργο συμβάλλει στον Ειδικό Στόχο «Αύξηση της λειτουργικότητας και ελκυστικότητας των αστικών κέντρων» του ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014 – 2020 και στον Ειδικό Στόχο «Ενσωμάτωση του ποδηλάτου στον αστικό χώρο» της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Τρικκαίων.

Υποβάλλετε ένα άρθρο

Το όνομά σας *

Το email σας *

Το θέμα του άρθρου σας *

kataskevesktirion.gr
kataskevesktirion.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

30 Μαΐου 2023

Νέα όψη για την πλατεία «Σοφία Βέμπο» στους Αμπελόκηπους


Διαβάστε το άρθρο
30 Μαΐου 2023

Πειραιάς: «Πρόσβαση για Όλους» στο αναβαθμισμένο πάρκο Αργυροκάστρου


Διαβάστε το άρθρο
29 Μαΐου 2023

Δήμος Αθηναίων: 7 αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για τις νέες πλατείες Κολωνακίου, Εξαρχείων και Κυψέλης και 4 σταθμούς Μετρό


Διαβάστε το άρθρο
29 Μαΐου 2023

Φλώρινα: Έπεσαν οι υπογραφές για το έργο ανάπλασης του ποταμού Σακουλέβα


Διαβάστε το άρθρο
26 Μαΐου 2023

Τι είναι τα Τεχνολογικά Πάρκα και πως συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα;


Διαβάστε το άρθρο
26 Μαΐου 2023

Σε χώρους πρασίνου μετατρέπονται ιστορικά ακίνητα της Αθήνας


Διαβάστε το άρθρο
Facebook __ Ακολουθήστε μας στο Facebook
Twitter __ Ακολουθήστε μας στο Twitter
Instagram __ Ακολουθήστε μας στο Instagram

Αναζήτηση

Επικοινωνήστε μαζί μας στο ακόλουθο email:

info[@]kataskevesktirion.gr

© 2023 Κατασκευές Κτιρίων. All Rights Reserved.