Η μελέτη αφορά τον σχεδιασμό χώρου αναμονής πελατών συνεργείων σε εταιρεία εμπορίας-επισκευής αυτοκινήτων. Η ανάπτυξη της επιχείρησης από αντιπροσώπευση μίας μάρκας αυτοκινήτων σε επτά, δημιούργησε την ανάγκη για την αλλαγή της λειτουργίας στο χώρο των συνεργείων καθώς και την ανακαίνιση του χώρου αναμονής πελατών.
Το γραφείο BLOCK157A architecture + engineering ανέλαβε τη μελέτη και την κατασκευή της νέας λειτουργίας καθώς και την αισθητική αναβάθμιση του χώρου αναμονής.
Περιορισμοί τέθηκαν από το γεγονός ότι είναι οι επτά αντιπροσωπευόμενες μάρκες θέτουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για τους χώρους αναμονής οι οποίοι στην περίπτωση αυτή έπρεπε να συνδυαστούν, καθώς και από το γεγονός ότι στον ίδιο χώρο λειτουργούν δύο από τις επτά εκθέσεις πωλήσεων.
Ο χώρος αναμονής διαχωρίστηκε από τις εκθέσεις μέσω σταθερών στοιχείων, τα γραφεία των τεχνικών συμβούλων που τοποθετήθηκαν ενδιάμεσα και νοητά με την επιλογή διαφορετικού υλικού στα δάπεδο (laminate σε απομίμηση ξύλου) και διαφορετικών χρωματικών αποχρώσεων στους τοίχους από αυτούς των εκθέσεων.
Επιλέχθηκαν έπιπλα σε ανοιχτές αποχρώσεις ώστε να μη βαρύνουν το χώρο. Για να ενισχυθεί η σύνδεση του χώρου με την αυτοκίνηση, τοποθετήθηκαν οθόνες με συνεχή ροή ενημερωτικών video των κατασκευαστών, ενώ στα τραπεζάκια τοποθετήθηκαν στοιχεία από κινητήρες αυτοκινήτων.
Η μία πλευρά της αίθουσας έμεινε ανοιχτή με τζαμαρία ώστε οι πελάτες να έχουν άμεση οπτική επαφή με το αυτοκίνητό τους, ενώ υπάρχει και οθόνη που δείχνει μέσω συστήματος καμερών τα συνεργεία που βρίσκονται σε άλλα επίπεδα του κτηρίου που δεν είναι σε άμεση επαφή με το χώρο αναμονής.
Τα γραφεία των τεχνικών συμβούλων επιλέχθηκε να έχουν κλειστά παράθυρα προς την αίθουσα αναμονής ώστε να έχουν έμμεση οπτική με το χώρο, ενώ η διαφάνεια αυτή διακόπτεται στα κατάλληλα σημεία με αμμοβολή ώστε να δημιουργεί και μία σχετική ιδιωτικότητα.
Για την εξυπηρέτηση των πελατών, σχεδιάστηκε πάγκος με ρευματοδότες και παροχές internet (ενσύρματα και ασύρματα) για όσους επιλέγουν να φέρουν τον υπολογιστή ή το tablet τους και να εκμεταλλευτούν το χρόνο του service.
Η νέα διαμόρφωση έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας λειτουργικός χώρος για τους εργαζόμενους που διευκολύνει τη ροή της εργασίας τους και ένας ζεστός και φιλόξενος χώρος δίπλα στο χώρο των συνεργείων που κάνει ευχάριστη την αναμονή των πελατών μέχρι να τους παραδοθεί το αυτοκίνητό τους.