Με στόχο τη δωδεκάμηνη λειτουργία και μετά από ανανέωση που θα κοστίσει σε πρώτη φάση 5 εκατ. ευρώ κάνει το ντεμπούτο του στην ανατολική ακτή της Αττικής, στη Βραυρώνα το Dolce Attica Riviera. Πρόκειται για το νέο city resort για αναψυχή αλλά και για τη διοργάνωση συνεδρίων, ένας τομέας όπου θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό και η λειτουργία της μονάδας κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Το ξενοδοχείο, ανήκει στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο ξενοδοχειακό brand των Dolce Hotels and Resorts και θα αποτελέσει το πρώτο παγκοσμίως franchise με το brand Dolce της Wyndham Hotel Group – της μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων στον κόσμο που έφερε στην Ελλάδα η Zeus International.
Το ξενοδοχείο (πρώην Μare Nostrum της οικογένειας Κάκαρη) βρίσκεται σε έναν ήσυχο αμμώδη κόλπο, σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα και σε πολύ μικρή απόσταση από το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ διαθέτει 346 δωμάτια, εκ των οποίων τα 124 bungalows.
Κατά την πρώτη φάση των εργασιών που υλοποιήθηκαν, εν όψει του επαναλανσαρίσματος του ξενοδοχείου κάτω από την ομπρέλα της Dolce και των εγκαινίων που έχουν προγραμματιστεί για τα μέσα Μαίου, έχουν ήδη ανακαινιστεί- πέραν των κοινόχρηστων και των εξωτερικών χώρων- 50 δωμάτια και 50 bungalows.
Η μονάδα διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα θαλασσοθεραπείας, 3.000 τ.μ. και μεγάλους συνεδριακούς χώρους που περιλαμβάνουν επτά νέες, ευρύχωρες και λειτουργικές αίθουσες συνεδριάσεων, άρτια εξοπλισμένες με νέας τεχνολογίας μηχανήματα ενώ έχουν μέγιστη χωρητικότητα 1.700 ατόμων.
Γράφει η Στεφανία Σούκη – Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr