Με τη συμβολή του Πολυτεχνείου Κρήτης η ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Ιεράπετρας
16 Ιανουαρίου 2020Lunula store in Thessaloniki: Using vivid color schemes and organic shapes
16 Ιανουαρίου 2020Την άφιξη του ξενοδοχειακού brand Mondrian, με δύο νέες ιδιοκτησίες στη Γαλλία, συγκεκριμένα στις Κάννες και στο Μπορντό, ανακοίνωσε πρόσφατα η Accor.
Το Cannes Grand Hotel στην περίφημη παραλιακή λεωφόρο La Croisette βρίσκεται πλέον κάτω από την «ομπρέλα» του Mondrian με την επαναλειτουργία του να προβλέπεται για το 2021. Το ξενοδοχείο θα αποτελείται από 75 δωμάτια, μοιρασμένα σε 11 ορόφους, θα διαθέτει εστιατόριο και bar που θα “εποπτεύουν” από ψηλά τους ιδιωτικούς κήπους έκτασης 4,000 τ.μ., πολυμορφικούς συνεδριακούς χώρους καθώς και ιδιωτική παραλία. Το opening της παραλίας μάλιστα μέσα στο 2020 θα σηματοδοτήσει την άφιξη και τον lifestyle χαρακτήρα του νέου brand στη Γαλλική Ριβιέρα.
Ακόμα μια ιδιοκτησία θα κάνει την άφιξή της στο Μπορντό. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο θα στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτίριο του 19ου αιώνα και θα περιλαμβάνει 97 δωμάτια (25-50 τ.μ.) μοιρασμένα σε 3 ορόφους.
Επιπλέον θα διαθέτει εστιατόριο με bar lounge έκτασης 460 τ.μ., spa, συνεδριακό χώρο και μια εντυπωσιακή βεράντα που θα εκτείνεται σε 225 τ.μ., ενώ τα εγκαίνιά του είναι προγραμματισμένα για το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Αυτό το φιλόδοξο και κομψό project θα παρουσιαστεί σε μια πρωτοποριακή εκδήλωση την άνοιξη του 2020, παρουσία όλων όσοι συμμετείχαν στο μοναδικό αυτό επίτευγμα.
«To Mondrian αποτελεί μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία. Το επαναστατικό design και η σύγχρονη διαρρύθμιση αναδεικνύουν τα ξενοδοχεία του brand σε “must” προορισμό για επισκέπτες και κατοίκους κάθε περιοχής. Το Mondrian βρίσκεται πάντα στην καρδιά των πιο γοητευτικών σημείων πολιτιστικού ενδιαφέροντος σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας καινοτομία, δημιουργικότητα και ένα κομψό ‘καταφύγιο’ σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα ονόματα της τουριστικής βιομηχανίας με πρωτοποριακά concepts για το φαγητό, το ποτό και τη νυχτερινή ζωή», κατά την Accor.
Η Accor διαθέτει ένα πλήθος ξενοδοχείων στην Ευρώπη, έναν δημοφιλή προορισμό για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Η γηραιά ήπειρος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% του διεθνούς χαρτοφυλακίου του Ομίλου, ο οποίος θα εγκαινιάσει επιπλέον 350.000 δωμάτια παγκοσμίως μέσα στο 2020.