Το έργο αφορά μικρό CoffeeShop με εμβαδόν 70 τ.μ., το οποίο στεγάζεται στο ισόγειο μιας πολυκατοικίας. Ένα πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετωπισθεί ήταν η δύσκολη πρόσβαση λόγω του υπερυψωμένου και κεκλιμένου πεζοδρομίου περιμετρικά του καταστήματος, το οποίο είχε βασικό ρόλο στο σχεδιασμό οδηγώντας στην μετακίνηση της όψης εσωτερικά και στην δημιουργία ενός ημι-υπαίθριου χώρου στο κενό που δημιουργούνταν.
Στόχος ήταν η δημιουργία ενός “ανοιχτού” χώρουμε κεντρικό άξονα το μπαρ -για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού- το οποίο ταυτόχρονα αποτέλεσε την εσωτερική όψη του μαγαζιού. Η όψη του μπαρ αποτελούμενη από εννέα συρόμενα και ξύλινα φύλλα, βοηθά στην δημιουργία μιας συνεχόμενης και ξύλινης όψης.
Οι χώροι που προσφέρονται για τους πελάτες είναι ο ημι-υπαίθριος για παραλαβή και για ολιγόλεπτη παραμονή, ο εσωτερικός χώρος με θέα στο παρακείμενο πάρκο, όπου κάποιος μπορεί να παραμείνει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καθώς και το μπαρ. Τέλος, ο χώρος που χρησιμοποιείται μόνο από τους εργαζομένους που συνδέεται με το μπαρ και περιέχει όλες τις λειτουργίες.
“Εξωτερικά έχει ακολουθηθεί αυστηρή γεωμετρία”.
Τμήματα των παλιών και ημιτελών όψεων καλύφθηκαν με τη χρήση μεταλλικών πάνελ τετραγωνικού σχήματος, χωρίς να κρύβουν εξ’ ολοκλήρου την προηγούμενη κατάσταση, σε μία προσπάθεια ένωσης του παλιού και του νέου.
“Εξωτερικά έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά υλικά σε αντίθεση με τον ημι-υπαίθριο χώρο και το εσωτερικό του μαγαζιού”.
Όσον αφορά την άνοψη του ημι-υπαίθριου χώρου δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή, επειδή πρόκειται για ένα γωνιακό μαγαζί με περιμετρική θέαση. Στην άνοψη έχει δημιουργηθεί ένας κάναβος, που προέκυψε από τα ανοίγματα της εσωτερικής όψης και έχει στραφεί κατά 45 μοίρες. Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε στην οροφή είναι το ξύλο, δίνοντας με αυτό τον τρόπο μία αίσθηση συνέχειας της εσωτερικής όψης.
“Τα ανοίγματα του κανάβου αξιοποιήθηκαν για τον φωτισμό του χώρου”.
Τέλος, σε αντίθεση με την αυστηρή γεωμετρία της οροφής, στο πάτωμα έχει χρησιμοποιηθεί πατητή τσιμεντοκονία και έχουν τοποθετηθεί εξάγωνα πλακάκια που ακολουθούν την ροή στον χώρο, δημιουργώντας έτσι ένα παιχνίδι κίνησης. Δύο παράγοντες που συντέλεσαν σε αυτό ήταν η επιθυμία να τονιστεί η ροή κίνησης σε ένα μαγαζί με δύσκολη πρόσβαση και να εξαλειφθεί το παράγωνο σχήμα της κάτοψης.