Με σκοπό την αναβάθμιση των εγκαταστάσεών της στον Άγιο Στέφανο Αττικής, η εταιρεία PepsiCo προχώρησε στην διεξαγωγή διαγωνισμού για την ανακατασκευή των κεντρικών γραφειακών της χώρων.
Κατά την ανακατασκευή των κεντρικών γραφειακών χώρων της PepsiCo o σχεδιασμός επικεντρώθηκε στους χώρους της reception, της κουζίνας – εστιατορίου και σε 3 θεματικά meeting rooms διαφορετικών μεγεθών και χρήσεων, καθώς και στην ανακατανομή των θέσεων εργασίας που θα ικανοποιούσε το νέο οργανόγραμμα της εταιρείας.
Οι ιδέες και η παρουσίαση της σύμπραξης Core – A&M Architects κέρδισαν τις εντυπώσεις και η εταιρεία ανέθεσε το έργο σε αυτήν. Η Α&Μ Architectsανέλαβε τον σχεδιασμό των νέων χώρων και η Coreτις κατασκευαστικές εργασίες.
Η ίδια η PepsiCo και τα προϊόντα της λειτούργησαν ως αφετηρία και έμπνευση για το concept design. Υλικά συσκευασιών και μπουκαλιών αποτέλεσαν μέρος της κεντρικής ιδέας και έμπνευσης, ενώ για τις γραφιστικές εφαρμογές αντλήθηκε υλικό από την ιστορία της εταιρείας και τις κατά καιρούς διαφημιστικές καμπάνιες των προϊόντων της.
Οι χώροι επιφάνειας περίπου 3.200 m² αναπτύσσονται στο ισόγειο και στα 2 επίπεδα πάνω από αυτό. Ο σχεδιασμός των γραφειακών χώρων βασίζεται στην ανάπτυξη μιας open plan διάταξης, σε συνδυασμό με μικρότερα και μεγαλύτερα meeting rooms (από phone booths έως μεγάλα training rooms).
Η χωροθέτηση που εφαρμόστηκε είχε ως στόχο την εξυπηρέτηση των νέων απαιτήσεων αφενός της εταιρείας αλλά και των μελών της, προκειμένου να καλύψει όλες τις πτυχές, λειτουργικές και αισθητικές.
Ως προς την αισθητική, τα θεματικά meeting rooms (cinema, party, tea room, luna park) κλέβουν την παράσταση. Η ιδέα πίσω από τα θέματα είναι οι χώροι όπου καταναλώνονται τα προϊόντα της εταιρείας.
Ιδιαίτερη σημασία όμως δόθηκε και στην εικόνα της υποδοχής καθώς και των κοινόχρηστων χώρων, όπως αυτός του διαλείμματος ο οποίος μετατράπηκε σε ένα πραγματικό van – canteen από λαμαρίνα. Η ικανοποίηση του πελάτη από το αποτέλεσμα των θεματικών χώρων ήταν η αιτία για τη διεύρυνση του αντικειμένου και την εφαρμογή του σε περισσότερα σημεία του κτιρίου.
Για κάθε επίπεδο έγιναν ξεχωριστές χρωματικές επιλογές που εφαρμόζονται στα kitchen diners, τα open spaces του κάθε ορόφου, ακόμη και τα έπιπλα γραφείων, προκειμένου να χωρίζονται και αισθητικά τα τμήματα. Την εικόνα των χώρων open plan ολοκληρώνουν οι γραφικές εφαρμογές με τα brands της εταιρείας. Tο έργο ολοκληρώθηκε από την Coreσε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, στο οποίο παράλληλα εξελίσσονται όλες οι διαδικασίες, της μελέτης και σχεδιασμού, των απαιτούμενων εγκρίσεων απ’ τον πελάτη, των παραγγελιών αλλά και των κατασκευαστικών εργασιών. Η ανάθεση του έργου έγινε τον Οκτώβριο του 2017 και τον Δεκέμβριο οι νέοι χώροι παραδόθηκαν στην εταιρεία προς χρήση.