Το κατάστημα στεγάζεται στο ισόγειο ενός κτιρίου της δεκαετίας του ’60 στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης. Επί πολλά χρόνια παρέμενε κλειστό καθιστώντας ένα κεντρικό σημείο της πόλης σκοτεινό, ρυπαρό και μονότονο. Βασικός σκοπός ήταν η δημιουργία ενός χώρου που αποπνέει φρεσκάδα και παράλληλα να “φωτίσει” μια κεντρική γωνιά της πόλης.
Η φιλοσοφία των ιδιοκτητών είναι να εμπλουτίζουν το εμπόρευμα του καταστήματος με πλήθος εταιριών που φροντίζουν να παρέχουν υψηλή ποιότητα. Καθοριστικό ρόλο λοιπόν για το σχεδιασμό έπαιξαν οι ανάγκες της χρήσης του χώρου όσον αφορά την έκθεση και την αποθήκευση των προϊόντων.
Η ύπαρξη και διατήρηση των μεγάλων ανοιγμάτων ευνοεί την οπτική διαπερατότητα μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού, με αποτέλεσμα οι διαστάσεις των 30 τ.μ. να διευρύνονται οπτικά.
Τα έπιπλα και τα ράφια έκθεσης αποτέλεσαν σημείο αναφοράς της αρχιτεκτονικής σύνθεσης, καθώς αναπτύσσονται σε σχήμα L, παράλληλα με την βιτρίνα του καταστήματος, και συγχρόνως το κλιμακωτό ανάπτυγμά τους δημιουργεί τμηματικά χώρους αποθήκευσης αλλά και ενισχύει την οπτική προς το εσωτερικό.
Η έκθεση οργανώνεται σε έναν ενιαίο χώρο διπλού ύψους, ενώ το πατάρι βοηθητικής – αποθηκευτικής χρήσης, το οποίο διατηρήθηκε, ορίζει την ζώνη του ταμείου – εξυπηρέτησης και του επιπλέον χώρου αποθήκευσης. Για την πρόσβαση σε αυτό κατασκευάστηκε μεταλλική σκάλα η οποία συνδυάζεται αρμονικά με τα μεταλλικά ράφια της έκθεσης.
Επιλέχθηκε το λευκό ως βασικό χρώμα του έργου, ώστε τα προϊόντα να παίρνουν μεγαλύτερο ρόλο. Ο μοναδικός χρωματιστός κίτρινος τοίχος, απέναντι από την είσοδο, οι δρύινες επιφάνειες σε συνδυασμό με την πατητή τσιμεντοκονία χρώματος γκριτου δαπέδου συμβάλλουν στη ζεστή ατμόσφαιρα του ανανεωμένου χώρου.
Ο γενικός φωτισμός πέφτει από την οροφή ενισχύοντας την προϋπάρχουσα κατάσταση του διπλού ύψους, ενώ σημειακά, φώτα – γλόμποι φωτίζουν την έκθεση για να εστιάζουν την προσοχή των πελατών στο προϊόν.