Photo © Atrium Hotels

Με σημαντικές βραβεύσεις ξεκίνησε η νέα τουριστική σεζόν για τα Atrium Hotels – Luxury Resorts Collection. Τα ξενοδοχεία Atrium Hotels βραβεύθηκαν από τον δημοφιλή Tour Operator της Αγγλίας British Airways με το βραβείο Customer Excellence Award.

Η βράβευση δίδεται για την άριστη εξυπηρέτηση πελατών και βασίζεται εξ’ ολοκλήρου στη συλλογή ερωτηματολογίων που αφορούν την ικανοποίηση των επισκεπτών της British Airways και συγκεντρώνονται από την ανεξάρτητη εταιρεία αξιολόγησης Reevoo με την οποία συνεργάζεται η British Airways. 
Η British Airways Holidays κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων Tour Operator στη Μεγάλη Βρετανία. Υπενθυμίζεται ότι και τα τρία ATRIUM HOTELS συμπεριλαμβάνονται στα 25 καλύτερα ξενοδοχεία της Ελλάδας, σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των χιλιάδων επισκεπτών του TripAdvisor.
Τα βραβεία απονεμήθηκαν στον Γενικό Διευθυντή του Ομίλου, κ. Γεώργιο Ματσίγκο. Ο κ. Ματσίγκος δήλωσε ότι τα βραβεία αυτά, είναι αποτέλεσμα των υψηλών επιδόσεων του προσωπικού του Ομίλου και της αδιάκοπης προσπάθειας για άριστη παροχή υπηρεσιών.
«Το μήνυμά μας είναι ότι δεν εξυπηρετούμε τουρίστες, αλλά φιλοξενούμε επισκέπτες και φίλους. Τα βραβεία αυτά, είναι μία τιμητική αναγνώριση και αποτελούν την κινητήρια δύναμη ώστε να προσπαθήσουμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι στο μέλλον και να ξεκινήσουμε θετικά τη νέα σεζόν!», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος Atrium Hotels.